TAJEMNICZA WALIZKA | Poszukiwacz #444

  • Opublikowany 10 miesięcy temu

    Poszukiwacz

    Trwanie: 07:50

    🤖Pobierz War Robots za darmo➜ clcr.me/WR_Poszukiwacz na urządzenie z systemem iOS / Android i uzyskaj specjalną premię dla nowych graczy!
    🔔ZOSTAŃ ZE MNĄ, SUBSKRYBUJ i PAMIĘTAJ O DZWONKU!➜ bit.ly/1uQgJTA
    📦A CO MY TU MAMY➜pllong.info
    🎥MÓJ KANAŁ VLOGOWY➜pllong.info/face/tJ9CYayUVhTreDbY1A6fjA.html
    📸INSTAGRAM➜ wiemjak
    📲FACEBOOK➜ adamknowshow
    📞DISCORD➜ discord.gg/wiemjak
    🛍MÓJ SKLEP➜ poszukiwacz.cupsell.pl/
    👨🏻‍💻GRUPA➜ groups/poszukiwacze
    ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
    Poszukiwacz! W poniedziałki i czwartki pokażę Ci śmieszne, a czasem szokujące filmiki:)
    Dzisiaj zobaczymy co znaleziono w walizce na plaży w Seatle w USA. Bo pomiędzy TikTokowymi dziwnymi filmami, challengami typu "pee your poants challenge" można trafić na filmy z "randonautchallenge" w którym chodzi się do miejsc wskazanych przez aplikację Randonautica. To ona na podstawie wpisanego hasła i wyliczeń, prowadzi nas do zaskakujących rzeczy. Na jedną z nich trafili nastolatkowi z Seattle w USA. Trafili na walizkę z ciałem...
    Będzie też o tym skąd biorą się dziwne osoby. Ja stawiam na traumę z dzieciństwa :D Na koniec zobaczymy, co może się stać, gdy wieszamy uchwyt na telewizor.
    Ostatni odcinek „STANISŁAW ZÓŁTEK - MENELOWE+”:
    pllong.info/head/t6exZaKFm3aN24k/wideo.html
    Roztańczona TikTokerka Agnieszka:
    www.tiktok.com/@userk7t3qdnbzk/video/6834773919010950405
    Pee your pants challenge / OMG!😳Pee your pants challenge tiktok😅:
    pllong.info/head/38ath62V1YGJ0Xk/wideo.html
    Znaleziska z Randonautica na Reddicie:
    www.reddit.com/r/randonauts/
    Walizka:
    i/status/1274513399804649473
    www.tiktok.com/@ughhenry/video/6840514200691887366
    www.tiktok.com/@natthecvt/video/6840606813688302853
    Artykuł: www.dailymail.co.uk/news/article-8445333/Teens-post-TikTok-video-moment-human-remains-inside-suitcase-Seattle-beach.html
    Wymazanie Wollyiego / REMOVING WHERES WALDO (ORIGINAL VIDEO):
    pllong.info/head/0tOXipBou6ydqGg/wideo.html
    Montowanie uchwytu na telewizor:
    www.reddit.com/r/Whatcouldgowrong/comments/hati22/wcgw_when_mounting_the_tv/?
    Muzyka:
    Ed Sheeran & Passenger - No Diggity vs. Thrift Shop (Kygo Remix)
    is licensed under a Creative Commons license:
    creativecommons.org/licenses/by/3.0/
    ═══════════════════════════════════════
    Poprzednie odcinki:
    POMOC NA POKAZ:
    pllong.info/head/0rSal6qal4yms5s/wideo.html
    PIJANY CZŁOWIEK BIJE SIĘ Z NIEDŹWIEDZIEM
    pllong.info/head/yMKvn6GL3XmVvXk/wideo.html
    TO MOJA RODZINA:
    pllong.info/head/yNfegaiotZaIlnk/wideo.html
    BOLESNE ĆWICZENIA Z GUMĄ:
    pllong.info/head/0ti-iYRouqmI3Z8/wideo.html
    UCIECZKA PRZED POLICJĄ:
    pllong.info/head/utm5oJ6itqhoqZc/wideo.html
    WARSZAWSKI SKOK Z 20 PIĘTRA ZE SPADOCHRONEM:
    pllong.info/head/vZO6dHx1lo6ns2A/wideo.html
    LEKCJA ONLINE:
    pllong.info/head/sMC6i6uqs5Sa0p8/wideo.html
    KWARANTANNA NA BALKONIE:
    pllong.info/head/y8XNiJt10H5rnWg/wideo.html
    NIE DOTYKAJ TWARZY:
    pllong.info/head/3aiZnGyAs3-Pnn0/wideo.html
    ZAPOMNIAŁEM O SWOICH DZIECIACH:
    pllong.info/head/y9rLe5mHpY6t1GQ/wideo.html
    OTWARCIE CASTORAMY WE WŁOCŁAWKU:
    pllong.info/head/yMW7o6ya1KGrm5c/wideo.html
    NAPAD ROKU:
    pllong.info/head/qMqzhGiryYqKtIU/wideo.html
    JAZDA POD WIATR:
    pllong.info/head/nI7HiJ-Ir5hnxnE/wideo.html
    ═══════════════════════════════════════
    Skrytka:
    Wiejak Adam
    FUP Warszawa
    Skrytka 18
    Ul. Rodziny Hiszpańskich 8
    02-685 Warszawa
    ═══════════════════════════════════════

Poszukiwacz
Poszukiwacz

War Robots czeka na Was tu, za darmo➜ https://clcr.me/WR_Poszukiwacz A Discord jest tu! 😎 Spędzam tam kilka godzin dziennie... lub nocnie! Możecie mi towarzyszyć :) discord.gg/wiemjak

10 miesięcy temu
tybur
tybur

@TherealJanczareq nie, juz dawno jestem nauczony, a ty idź tam narzekaj na " p2w " gry

3 miesięcy temu
tybur
tybur

@Gh1253 no, tymbardziej jak sie gra w jakąś gre więcej od tych " komentujących "

3 miesięcy temu
daniel kubiak
daniel kubiak

@Yagor masz racje , ale czasem ci ponizej 20 sa tak samo dobzi albo lepsi bo zbijaja , czesto mam typów powyzej 10 czy 15 i to juz kozaki wszystko wymaksowane

8 miesięcy temu
Yagor
Yagor

@daniel kubiak prawda ale czempiony nie grają z najlepszymi bo są też legendy a nie wskoczysz do bitwy typa z 200000pucharków

8 miesięcy temu
Yagor
Yagor

@TherealJanczareq laserowe to z tych czasów co ty grałeś ehh też bym wrócił do tych czasów pomarańczowy to rajin jak coś

8 miesięcy temu
Kacper Burknap
Kacper Burknap

[*] brat na traktorze

Miesiąc temu
szadel 0970
szadel 0970

Jak już wstawiasz te gówniane reklamy to chociaż wstaw też czas ich zakończenia

8 miesięcy temu
Kosmita55
Kosmita55

4:06 no jak kurwa nie potwierdziła, poczytaj se lub wyszukaj jeszcze raz a zanajdziesz że Policja potwierdziła że to są zwłoki ludzkie ale nie wiedzą czy to kobiety czy mężczyzny

8 miesięcy temu
Piotr Rakowski
Piotr Rakowski

Sorry ale w gowna nie gram ;)

8 miesięcy temu
Sebastian Seba
Sebastian Seba

Był Word Of Thanks, podobna gra do tego tylko że o statkach, a teraz Word Robots... Ciekawe co będzie dalej :D Ciekawe te challenge, tylko czy kobieta, która sika jak facet w 02:09 to rzeczywiście kobieta czy trans? Bo inna robi na środku przecież! :P A ten facet co przerabia dziecięcą książkę, to też musi mieć NUUUUDNE życie :D

8 miesięcy temu
Głazek adventure
Głazek adventure

1:00 szukałem przycisku pomiń

8 miesięcy temu
Paula Paulina
Paula Paulina

Ta aplikacja.. Podaje takie miejsca w których nawet ktoś chce Cię zbić..

9 miesięcy temu
chmur y
chmur y

2:27 ładna ta dziewczyna

9 miesięcy temu
Gunner2000
Gunner2000

1:20 kończy gadać o jakiejś chujowej gierce

9 miesięcy temu
Anon lvl 18
Anon lvl 18

Takich ludzi potrzebuje Polska XD. Dzięki mordo

9 miesięcy temu
Chris O
Chris O

Dzięki za gierkie.. Zajebista... Mam teraz co robić w pracy 😂🤣

9 miesięcy temu
Ammazonica
Ammazonica

1:41 mów, co chcesz, ale babeczka fajnie kręci bioderkami :)

9 miesięcy temu
Marta Warta
Marta Warta

4:07 no i to jest przygoda

9 miesięcy temu
Michał Goroszewski
Michał Goroszewski

Ja mam tą gre polecam:-):-):-)

9 miesięcy temu
Nielity
Nielity

Tajemnicza walizka - Plecak z kanapką po wakacjach.

10 miesięcy temu
Jan T
Jan T

Kurwa ludzie z tik toka są zjebami

10 miesięcy temu
Toad TV
Toad TV

Czemu ta walizka niby miała nie zachęcać, przecież ci ludzie stali się popularni + to dobrze że można by było chociaż zidentyfikować ofiarę

10 miesięcy temu
Step Into A World
Step Into A World

grubo z tą walizką...

10 miesięcy temu
Paulina Lubasińska
Paulina Lubasińska

Gość ma kompa przed sobą a gra na telefonie, nie zrozumiem nigdy takich "graczy".

10 miesięcy temu
Norwit
Norwit

Teraz już reklamy ahhh

10 miesięcy temu
Nikosia Warchoł
Nikosia Warchoł

czy tylko ja nie umiem uzywac tej aplikacji XDD

10 miesięcy temu
Pimpuś
Pimpuś

Poszukiwacz w reklamie. Poszukiwacz:!!!!POLECAM!!!!! JOHNY w to gra!!!! Widzowie:Walić nikt w to nie gra i nie zagra Xd

10 miesięcy temu
Olga Magdalena
Olga Magdalena

Ooo 444 XDD

10 miesięcy temu
Lee Grzona
Lee Grzona

Dlaczego mi się dzwonek wyłączył :( ??? Pozdrawiam

10 miesięcy temu
Terrarian
Terrarian

1:19 koniec reklamy o robotach :)

10 miesięcy temu
Drageus
Drageus

War robots to gowno. Wiem bo grałem już parę lat temu. Zwykły Pay to win. Wiadomo że za free tego nie pokazujesz ale niesmak pozostaje :/

10 miesięcy temu
soinhu foitu
soinhu foitu

2:06 dobrze, że nie dwójkę

10 miesięcy temu
soinhu foitu
soinhu foitu

Reklamy kończą się o 1:19

10 miesięcy temu
Kacperek 17cm
Kacperek 17cm

Po co zakręcać zawór

10 miesięcy temu
JaroxJF
JaroxJF

Ja gram w war robots od 2016 roku.

10 miesięcy temu
Tsm_Ninła Official
Tsm_Ninła Official

Sponsor konczy sję 1:21

10 miesięcy temu
Emily Bondevik
Emily Bondevik

W West Seattle grupa nastolatków znalazła walizkę z resztkami człowieka

10 miesięcy temu
Amanda Storm
Amanda Storm

Miłość jest jak sikanie w majtki. Wszyscy widzą ale tylko Ty czujesz ciepło

10 miesięcy temu
S1n1 st3r
S1n1 st3r

Tylko crossout

10 miesięcy temu
Zuzanna Budny
Zuzanna Budny

AH te chamskie reklamy xD

10 miesięcy temu
zijuiy wttuy
zijuiy wttuy

Za nie długo będą robić takie wyzwania:... "Shit - challenge" które polega abyś załatwił się swoją kupą w spodnie lub zrobić to jak pies na dywan czy trawę :D

10 miesięcy temu
zijuiy wttuy
zijuiy wttuy

Ja sobie gram 5 lat temu w war robots a tu nagle reklama tej gry w 2020

10 miesięcy temu
WEEABOO
WEEABOO

Z tą aplikacją do znajdywania miejsc martwi mnie to że już dwie osoby w ocenach w sklepie play napisały że znalazły ciała ludzi i zwierząt 0_0

10 miesięcy temu
szubii
szubii

3:46 kurwa nie przy jedzeniu

10 miesięcy temu
wins wins
wins wins

Chuj ci w dupę za tak długą reklamę gry

10 miesięcy temu
i like sr pelo
i like sr pelo

Czekam na 666 odcinek

10 miesięcy temu
Lukrecja 1
Lukrecja 1

ty od 6 lat się nie zmieniłeś XD

10 miesięcy temu
Krzysztof P
Krzysztof P

co raz slabsze te filmiki, nuuuuuuuuuudy

10 miesięcy temu
Clementine Grape
Clementine Grape

Nikt: Dosłownie nikt: Muchy: 6:06

10 miesięcy temu
Kamil Kowalski
Kamil Kowalski

🤷‍♂️ nie sądziłem ze zmieni sie ten kanał w takie perfidne reklamy.. klawiter dobrze pokazal jak mozna zareklamować coś i zachować szacunek dla widza. Zerknij na jego sposób.

10 miesięcy temu
Alicja Kowalska
Alicja Kowalska

Reklamy kończą się o 1:19

10 miesięcy temu
Animator Dominika
Animator Dominika

5:00 COOO TOSZ TO CHAMSTWO Jak tak można, sama mam w domu 2 segrekatory tego.

10 miesięcy temu
szop
szop

I znowu filmu wczoraj nie było

10 miesięcy temu
Cytrus
Cytrus

6:55 zbierzcie sie wszyscy co nie macie ojca

10 miesięcy temu
Siwusek Szef
Siwusek Szef

Normalnie link 4 mogło do ciebie pisać o reklame XD

10 miesięcy temu
chad
chad

mówienie prawdopodobnie o rozkładającym się ciałem z radością i entuzjazmem? coś nie tak

10 miesięcy temu
Lemon4013
Lemon4013

Jeśli chodzi o tą grę, to grałem rok temu ale przestałem po pół roku Pay to win

10 miesięcy temu
Sky ss
Sky ss

Niektórzy ludzie nie znają granic dobrego smaku. Jak można nagrywać tak niedorzeczne rzeczy i wrzucać je do internetu? Wciąż nie potrafię w to uwierzyć ;_;

10 miesięcy temu
Grzesław Pawlak
Grzesław Pawlak

Ja sobie gram 5 lat temu w war robots a tu nagle reklama tej gry w 2020

10 miesięcy temu
Berdzi
Berdzi

Jebać warrobots

10 miesięcy temu
AGAin
AGAin

W końcu będzie challenge żeby zesrać się na wizji...

10 miesięcy temu
Ola
Ola

Czm dopiero teraz widzę ten odc?!?!

10 miesięcy temu
Paulina Potter
Paulina Potter

Widziałam ten filmik z walizka na Tik toku, masakra

10 miesięcy temu
Alan Kułakowski
Alan Kułakowski

Xdddd

10 miesięcy temu
Karolina
Karolina

O taaak! Gdzie jest Wally!

10 miesięcy temu
Palaczeł
Palaczeł

2 lokowania w 1 filmie

10 miesięcy temu
MiHaou
MiHaou

Sprzedał się

10 miesięcy temu
Życie to beczka heyheu
Życie to beczka heyheu

Coraz większe gówno tutaj widzę.

10 miesięcy temu
Masloni I:3
Masloni I:3

Ciekawe co wirtualny tata dostanie na dzień ojca xd

10 miesięcy temu
Marcin Redlin
Marcin Redlin

Jestem załamany ludźmi

10 miesięcy temu
nataly XD
nataly XD

CO JA WŁAŚNIE WIDZIAŁAM, JAK TO ODZOBACZYĆ?

10 miesięcy temu
Joanna Mierzejewska
Joanna Mierzejewska

Fajna gra ale peitu win jak kupuiez wa kase praciwoy zecy to wykrwas i monotomna

10 miesięcy temu
edyta czerska
edyta czerska

też ,,czytałam'' tą książkę

10 miesięcy temu
Antonius Fortis
Antonius Fortis

To nie walle tylko waldo

10 miesięcy temu
Adam Sz
Adam Sz

Kiedys sie gralo

10 miesięcy temu
Tomek$M
Tomek$M

Jeju po***** ludzie jednak 🙄🙄

10 miesięcy temu
Koveq
Koveq

Przetestuj tą apke

10 miesięcy temu
Emilusky
Emilusky

To dobra reklama War Robots hahah ale akurat znam i gram :D

10 miesięcy temu
Kamil Koszyk
Kamil Koszyk

Ale cringowy ten wstęp

10 miesięcy temu
Tomek Bieniek
Tomek Bieniek

1:20 konczy sie reklama jakby ktoś chciał

10 miesięcy temu
SAMI Elegancki
SAMI Elegancki

kurwa jadłem!

10 miesięcy temu
Gwiazda Piekielna
Gwiazda Piekielna

Wolę gry typu Star Stable Online, Alicia Online, The Sims 4

10 miesięcy temu
ZK Pyro
ZK Pyro

napisałem na instagramie koma pod jednym postem o tym ze za pobranie tiktoka powinno się ludzi wpierdalac do wiezienia - udało mi się zebrać 700 polubień i przez wstep tego odcinka utwierdziłem się w moim przekonaniu

10 miesięcy temu
Tomasz Kufel
Tomasz Kufel

Gram w tą grę od 6 lat

10 miesięcy temu
Łysy Zbyszko
Łysy Zbyszko

Dlaczego reklamy na poszukiwaczu sprzedawanie sie na jednym kanale ci nie wystarczy???

10 miesięcy temu
Natalia Napiórkowska
Natalia Napiórkowska

To wszytsko jest tak okropne, że cieszę się, że przeglądasz to za mnie.

10 miesięcy temu
Damian Krysztofik NEF management
Damian Krysztofik NEF management

unsub za wwalanie sie w politykę

10 miesięcy temu
Sebix
Sebix

.

10 miesięcy temu
Gawroneq
Gawroneq

czemu tu sie to pojawiłoe 1:53

10 miesięcy temu
Oliwier Graniczny
Oliwier Graniczny

444 lmao... za 222 odcinkow mamy 666

10 miesięcy temu
Anim Pro
Anim Pro

Ku**a ile oni płacą ci za te reklamy gier

10 miesięcy temu
Palnik Palnikk
Palnik Palnikk

Jeszcze 222 odcinki

10 miesięcy temu
Grzegorz MILF
Grzegorz MILF

Przyjeżdża policja do tego ciała i weź im wytłumacz, że wklepałeś do Google "zaskocz mnie" i znalazłeś się tutaj. Xd

10 miesięcy temu
WieruX
WieruX

Spoko filmik

10 miesięcy temu
Pawka 81
Pawka 81

Czy problemem jest zakręcić zawór główny jak się przewierciło rurę w ścianie??? Lepiej zniszczyć pół chałupy, ale filmik na YT jest

10 miesięcy temu
petit gree
petit gree

Od 1.20 nie ma reklamy

10 miesięcy temu
Lumino
Lumino

Jhin lubi ten odcinek

10 miesięcy temu
PapaPedro
PapaPedro

Te reklamy na początku masakra jakaś aż nie chce się oglądać dalej ;/

10 miesięcy temu
M. Bork
M. Bork

2:33 to już trzeba mieć najebane we łbie

10 miesięcy temu
Otaq 3324
Otaq 3324

Gram prawie od początku war robots

10 miesięcy temu
Void
Void

Ej jak w ogóle ta aplikacja znajduje te rzeczy?

10 miesięcy temu
c4- J_oKeR
c4- J_oKeR

Ta gra to wielki upadek grałem 3 lata, trzymałem topke ale zeszło totalnie na p2w

10 miesięcy temu
Mikołaj Madeja
Mikołaj Madeja

Ja pierdole ten tik tok to stan umysłu nie mogę z tych ludzi

10 miesięcy temu
Jan Kowalski
Jan Kowalski

Ma ktoś linka do filmu z traktorem z 6:15? Nie widzę żeby był w opisie.

10 miesięcy temu
LockheedRaptor
LockheedRaptor

Ta aplikacja z challenge'u jest przerażająca. Niczym Big Brother, co wie o świecie wszystko. Jak niby to wyszukuje te klatki i lustra?

10 miesięcy temu
Mati
Mati

.

10 miesięcy temu
\ _MiLuX_ /
\ _MiLuX_ /

1:19 koniec reklamy

10 miesięcy temu

Kolejny

DEZYNFEKCJA PRZED GŁOSOWANIEM | Poszukiwacz #445

05:07

POPSUTY EKRAN | Poszukiwacz #447

06:17

POPSUTY EKRAN | Poszukiwacz #447

Poszukiwacz

wyświetleń 529K

STANISŁAW ZÓŁTEK - MENELOWE+ | Poszukiwacz #443

07:02

JAK ŚCIĄĆ DRZEWO | Poszukiwacz #395

05:56

JAK ŚCIĄĆ DRZEWO | Poszukiwacz #395

Poszukiwacz

wyświetleń 813K

CICHO BĄDŹ | Poszukiwacz #423

07:16

CICHO BĄDŹ | Poszukiwacz #423

Poszukiwacz

wyświetleń 616K

CZŁOWIEK TELEWIZOR | Poszukiwacz #407

05:51

CZŁOWIEK TELEWIZOR | Poszukiwacz #407

Poszukiwacz

wyświetleń 626K

KRZESŁO CZELENDŻ | Poszukiwacz #420

06:27

KRZESŁO CZELENDŻ | Poszukiwacz #420

Poszukiwacz

wyświetleń 589K

POMOC NA POKAZ | Poszukiwacz #442

07:01

POMOC NA POKAZ | Poszukiwacz #442

Poszukiwacz

wyświetleń 560K

KWARANTANNA NA BALKONIE | Poszukiwacz #433

09:11

KWARANTANNA NA BALKONIE | Poszukiwacz #433

Poszukiwacz

wyświetleń 644K

BOLESNE ĆWICZENIA Z GUMĄ | Poszukiwacz #438

06:21

🎵PIOSENKA Z TEKSTÓW Z OME.TV😈

2:35

Janusz Walczuk ft. Young Igi - Amsterdam

3:18

ZNALAZŁEM KRYJÓWKĘ STALKERÓW W CZARNOBYLU

21:22

ZNALAZŁEM KRYJÓWKĘ STALKERÓW W CZARNOBYLU

Żądny Przygód

wyświetleń 187K

Verba - Przy Tobie chcę być ( OFICJALNY TELEDYSK )

3:44